Дізнайтеся більше про наші послуги

Технології контакт-центру

Статичний колтрекінг як перевага платформи Sirius для вашого відділу маркетингу

Статичний коллтрекінг

Чи знали ви, що в комплексне рішення для хмарного контакт-центру Sirius входить можливість статичного колтрекінгу? Якщо ні, то обов’язково прочитайте цей матеріал. З нього ви дізнаєтесь, що таке статичний колтрекінг, як він інтегрований з іншими компонентами платформи Sirius, та  які переваги отримає ваш відділ маркетингу, використовуючи статичне відстеження дзвінків.

Що таке статичний коллтрекінг

Статичний колтрекінг – це інструмент для відстеження та аналізу ефективності різних каналів реклами. На відміну від динамічного колтрекінгу, у статичному за кожним джерелом маркетингу закріплюється один окремий телефонний номер. Таким чином відділ маркетингу отримує об’єктивну інформацію щодо ефективності рекламних каналів.

Статичний колтрекінг тільки для офлайн реклами?

Існує розповсюджена думка, що статичний колтрекінг більше підходить для оцінки ефективності офлайнових каналів маркетингу, таких як білборди, друковані оголошення, реклама на радіо чи ТБ. В такому разі клієнти бачать номер, наприклад, на лайтбоксі, телефонують за ним, а система коллтрекінгу фіксує, що дзвінок надійшов із зовнішнього каналу маркетингу.

Але статичне відстеження дзвінків з тим же успіхом може бути використано й для інтернет-маркетингу. Номер для відстежування може бути закріплено:

  • за розділом «контакти» на вебсторінці компанії;
  • за бізнес-сторінкою в компанії в Google;
  • за сторінкою на маркетинговій платформі (Ebay, Amazon);
  • за рекламним відео на стрімінгових платформах (Youtube, Twitch);
  • за сторінкою в соціальній мережі тощо.

Додатково окремий статичний номер може закріплено за вашими офлайн- та онлайн-джерелами маркетингу в різних географічних регіонах.

Статичний колтрекінг в екосистемі хмарної платформи Sirius

Хмарна платформа для контактних центрів Sirius поєднує в собі IP-телефонію, системи інтерактивної голосової відповіді (IVR), автоматичного розподілу дзвінків, автодозвону, CRM-систему, інструменти статистики, звітності й оцінки продуктивності. Статичний колтрекінг входить в комплекс програмного забезпечення Sirius, в якому він надає стратегічну перевагу для маркетологів та керівників відділу продажів.

Завдяки інтегрованості колтрекінгу з CRM для бізнесу та системою звітності кожен дзвінок до вашого кол-центру стає не просто елементом загального потоку інформації, а цінним ресурсом для покращення сервісу та формування майбутніх маркетингових стратегій компанії.

Окрім того, можливість прослуховувати, транскрибувати та оцінювати розмови з кожного каналу дозволяють визначити, наскільки ефективно працюють ваші оператори й спеціалісти з продажів.

Оцініть переваги статичного колтрекінгу від Global Bilgi!

Система статичного колтрекінгу є невіддільною частиною функціонала комплексного програмного забезпечення для контакт-центру Sirius. Вона доступна нашим клієнтам «з коробки», а це означає швидке налаштування та економію часу та ресурсів, необхідних для впровадження.

Хочете знати, які переваги дає колтрекінг саме для вашого відділу маркетингу? Розповідаємо детально!

Оцінка ефективності маркетингових каналів

Яке рекламне джерело призводить до найбільшої кількості дзвінків? Зі статичним колтрекінгом від Global Bilgi  ви будете напевно знати:

  • чи працює той, чи інший канал маркетингу;
  • чи була ефективною рекламна кампанія;
  • в яких регіонах рекламні повідомлення спрацювали найкраще.

Дані для розподілу маркетингового бюджету

Виходячи з попереднього пункту, статичний колтрекінг дозволить вам розподіляти бюджет на рекламу максимально ефективно. Також відстежування дзвінків дасть вам змогу протестувати нові маркетингові канали, перш ніж витрачати значну суму з бюджету.

Підтвердження успішності кампаній

Статичний колтрекінг може допомогти вам продемонструвати успішність ваших маркетингових кампаній керівництву або інвесторам. Дані про дзвінки можуть бути використані для вимірювання ROI та доведення того, що ваші маркетингові зусилля окупаються.

Підвищення конверсії

Призначення унікальних номерів телефонів різним маркетинговим каналам допоможе вашому бізнесу точно визначити, які стратегії призводять до найбільшого числа конверсій. Цей цінний інсайт дозволить приймати обґрунтовані рішення щодо маркетингу.

Контроль якості обслуговування

Деталізована звітність та записи розмов дозволять вашим менеджерам контролювати роботу операторів, оптимізувати скрипти розмов, планувати розподіл робочої сили відповідно до найбільш ефективних каналів маркетингу.

Покращення клієнтського досвіду

Статичне відстеження дзвінків дозволяє бізнесам персоналізувати взаємодію з клієнтами, маршрутизуючи дзвінки до відповідних операторів або відділів залежно від джерела дзвінка. Такий підхід в кінцевому підсумку покращує клієнтський досвід і призводить до більшої лояльності до компанії.

Висновки

Колтрекінг, безсумнівно, є цінним інструментом для підприємств будь-якого розміру. Він може допомогти вам відстежувати ефективність маркетингових кампаній, покращити обслуговування клієнтів та оптимізувати витрати на рекламу.

Однак, щоб отримати максимальну віддачу від колтрекінгу, важливо використовувати його в комплексі з іншими системами платформи хмарного контактного центру Sirius.

В нас ви можете придбати програмне забезпечення для контакт-центру, й користуватись всіма його перевагами, й функцією коллтрекінгу зокрема, самостійно. А можете замовити аутсорсинг контакт-центру від Global Bilgi, передавши піклування про ваших клієнтів й відстеження ефективності вашого маркетингу спеціалістам з 15-річним досвідом. Зателефонуйте нам, і ми підберемо найкраще рішення для вашого бізнесу!

About author

Фахівець з маркетингу компанії Global Bilgi
Пов'язані записи
Технології контакт-центру

Значення callback віджета для платформи хмарного контакт-центру

Технології контакт-центру

З чого складається віртуальна АТС Global Bilgi?

Технології контакт-центру

Мовна аналітика в кол-центрі

Технології контакт-центру

Що таке внутрішня база знань кол-центру?

Підписатися на нашу розсилку та бути в курсі останніх новин