Дізнайтеся більше про наші послуги

Технології контакт-центру

Значення callback віджета для платформи хмарного контакт-центру

callback віджет

Одним з провідних технологічних трендів у галузі клієнтського сервісу є омніканальність. Саме тому розробники програмного забезпечення для контактних центрів намагаються охопити у своїх рішеннях всі можливі канали, якими клієнти можуть спілкуватись з бізнесом. Однією з таких комунікаційних точок є кнопка замовлення зворотного дзвінка на вебсайтах. Саме про неї ми поговоримо в рамках даного матеріалу. Розкажемо, що таке Callback віджет, які функції він виконує та яка його роль у системі хмарного контактного центру Sirius.

Що таке callback віджет?

Пригадайте свій досвід пошуку на сайті. Чи то ви замовляєте новий телефон в інтернет-магазині, поповнюєте рахунок на сайті інтернет-провайдера або намагаєтесь зареєструватись на порталі послуг – майже всюди ви можете побачити яскравий кружечок чи квадрат із зображенням телефону або телефонної трубки. Скоріше за все це і є віджет Callback, або кнопка «зателефонуйте мені».

Натиснувши на цю кнопку на екрані з’являється форма для заповнення, в яку ви вводите своє ім’я, й номер телефона. Натискаєте на заклик, наприклад «замовити дзвінок» або «зателефонуйте мені», й чекаєте на дзвінок від техпідтримки або менеджера. Говорячи просто, кнопка замовлення зворотного дзвінка  – це програма, встановлена на сторінці вебсайту, що допомагає відвідувачу без зайвих зусиль зв’язатись з представником компанії.

Ви спитаєте, чому ми так детально про це розповідаємо? Тому, що за нашим спостереженням, деякі компанії, бізнеси, комерційні та державні установи не до кінця розуміють потенціал цього інструменту комунікації. А, отже, надалі поговоримо про функціональні можливості віджета callback.

Які функції може виконувати кнопка замовлення зворотного зв’язку на сайті?

Перш за все, віджет кнопки замовлення зворотного дзвінка забезпечує зручну можливість для відвідувачів замовити дзвінок від представника вашої компанії прямо з інтернет-сайту. Природно, що це покращує клієнтський досвід, та збільшує ймовірність конверсії.

По-друге, анімована кнопка замовлення дзвінка є інструментом лідогенерації, що ненав’язливо підштовхує відвідувачів сайту до дії. Зручно розташувавшись у куточку вебсторінки, вона наче каже: «натисни на мене, ми перетелефонуємо, і відповімо на всі ваші питання. Вам навіть не потрібно буде платити за дзвінок!». Згідно з даними декількох провідних дослідницьких компаній, якщо відвідувач сайту заповнив і відправив форму замовлення дзвінка, він з ймовірністю понад 75% зробить покупку або замовить послугу.

По-третє, віджет callback позбавляє відвідувачів від необхідності шукати контактну інформацію або переміщатися по розділах сайту, щоб зв’язатися з відділами продажів чи підтримки. А якщо кнопка анімована, тобто рухається, то це ще краще!

На додаток, кнопка замовлення зворотного дзвінка збирає корисні дані. Навіть у неробочий час! При інтеграції віджета callback з системою CRM, кожного разу, коли відвідувач сайту заповнює форму, ви отримуєте картку нового потенційного клієнта, з ім’ям, номером телефону та адресою електронної пошти (за умовою відповідних налаштувань форми).

Callback віджет в екосистемі хмарного контакт-центру Sirius

Впевнені, ви вже знайомі з нашою платформою хмарного контакт-центру Sirius. На сьогодні це провідне комплексне програмне забезпечення для контактних центрів, що допомагає ефективно організовувати бездоганний клієнтський сервіс підприємствам будь-якого масштабу. Кнопка замовлення зворотного виклику є додатковим рішенням для замовників софту від Global Bilgi, яке може бути встановлене на сайт замовника платформи контакт-центру.

Чому вам слід обрати наш віджет Callback? На те є декілька вагомих причин:

Просте встановлення

Наші спеціалісти готові запропонувати послуги встановлення кнопки налаштування на ваш вебсайт, та налаштувати роботу віджета, що включає:

  • Адаптацію віджета до робочих годин операторів колл-центру.
  • Підключення телефонного номера до віджета callback.
  • Налаштування схеми переадресації дзвінків.
  • Налаштування мови для форми замовлення дзвінка залежно від регіону показу.

Адаптація дизайну

Кнопка замовлення зворотного дзвінка має бути помітною та привертати увагу. Водночас вона не повинна порушувати загальної візуальної стилістики сайту. Саме тому розташування й зовнішній вигляд віджета callback від Global Bilgi може бути адаптовано під стиль та кольори сайту замовника.

Те ж саме стосується спливаючого вікна форми замовлення дзвінка: розмір, шрифти, поля для заповнення – все це може бути налаштовано відповідно до потреб замовника.

Широкі можливості інтеграції

Хмарний контактний центр Sirius має вбудовану CRM, програму автодозвону, сервіси звітності й аналітики, систему оцінювання роботи операторів. Кнопка замовлення зворотного дзвінка може бути інтегрована з усіма цими системами. Таким чином замовник отримує максимальну ефективність роботи віджета, й зможе відстежувати дані щодо:

  • кількості дзвінків за період;
  • швидкості відповіді операторів;
  • сторінок сайту, з яких надійшло звернення;
  • результатів дзвінка тощо.

Запис зворотних дзвінків – незамінний матеріал для аналізу запитів клієнтської бази та якості роботи працівників. Орієнтуючись на запитання клієнтів, можна краще зрозуміти потреби цільової аудиторії. Крім того, така функція дозволить виявити недоліки в організації роботи компанії.

В яких галузях віджет callback для сайту буде максимально ефективним?

Всі ми розуміємо що боротьба за увагу клієнтів в умовах високої конкуренції ведеться постійно. І саме від успіху в цій боротьбі залежить розвиток бізнесу. Щоб з аналогічних пропозицій людина вибрала саме ваш продукт/послугу, потрібно зацікавити споживача, та забезпечити високий рівень клієнтського сервісу на своєму вебресурсі.

Замовники програмного забезпечення для контакт-центрів від Global Bilgi в Україні та за кордоном вже змогли оцінити ефективність наших рішень в таких галузях як телекомунікації, e-commerce, фінанси, медичні послуги тощо.

Що стосується саме віджета кнопки замовлення зворотного дзвінка на сайті, то цей інструмент показує найбільшу ефективність в таких галузях, як:

  • електронна комерція;
  • фінанси;
  • медичні послуги;
  • освіта;
  • туризм;
  • державні послуги.

Важливо зазначити, що віджет callback буде корисним для будь-якого бізнесу, який або має власний контакт-центр, або користується послугами аутсорсингу колл-центру. В такому разі він надає додаткову перевагу в якості ще одного каналу зв’язку між компанією та її клієнтами.

За допомогою кнопки замовлення зворотного дзвінка на сайті наші замовники збільшують конверсію, адже їхні клієнти з більшою ймовірністю роблять покупку або запис на прийом, коли можуть зв’язатися з компанією шляхом замовлення зворотного зв’язку.

Одночасно з цим, віджет callback від Global Bilgi допомагає бізнесам покращити обслуговування та підняти рівень клієнтської лояльності NPS.

Висновки

Анімована кнопка замовлення зворотного дзвінка з сайту від Global Bilgi – це додатковий інструмент, що надає бізнесам конкурентну перевагу в боротьбі за клієнтів.

Функціонал callback віджета, та його інтегрованість з іншими компонентами хмарної платформи для контакт-центрів, дозволяють не тільки підвищити конверсію бізнес-сайту, а й збирати важливі дані, оцінювати роботу операторів, покращувати клієнтський досвід.

Оцінити, як працює віджет callback, ви можете прямо зараз. Просто натискайте на кнопку «зворотний зв’язок» у футері цього блогу, замовляйте дзвінок, а наші менеджери зателефонують вам у зручний для вас час.

About author

Фахівець з маркетингу компанії Global Bilgi
Пов'язані записи
Технології контакт-центру

Статичний колтрекінг як перевага платформи Sirius для вашого відділу маркетингу

Технології контакт-центру

З чого складається віртуальна АТС Global Bilgi?

Технології контакт-центру

Мовна аналітика в кол-центрі

Технології контакт-центру

Що таке внутрішня база знань кол-центру?

Підписатися на нашу розсилку та бути в курсі останніх новин