Дізнайтеся більше про наші послуги

Дайджест від Global Bilgi

Компанія Global Bilgi увійшла до переліку кращих контакт-центрів України на версію платформи Clutch

Генеральний директор Global Bilgi Тетяна Слободянюк розповідає про нові шляхи розвитку та недавні досягнення нашої компанії.

З 2008 року наша команда в Україні допомагає партнерам розвиватися, надаючи професійну клієнтську підтримку через послуги аутсорсингу контакт-центру, телемаркетинг та вирішуючи технічні завдання в галузі телефонії. Ми здобули чудовий досвід роботи з компаніями із різних галузей: телекомунікації, авіа та транспорт, фінанси, страхування, роздрібна й онлайн торгівля, енергетика, та не збираємося зупинятися на досягнутому.

Зараз Global Bilgi розширюється на нові ринки та  активно досліджує можливості для залучення ще більшої кількості міжнародних клієнтів. В рамках цьогорічної маркетингової стратегії, ми створили профіль на платформі Clutch, і хотіли б поділитися нашими першими здобутками.

Безсумнівно, контакт-центри  відіграють ключову роль у забезпеченні бездоганного клієнтського досвіду. Ми в Global Bilgi знаємо, що, будь то дзвінок чи інший канал комунікації (онлайн-чат, електронна пошта, месенджери тощо), професійне спілкування з клієнтом – це найкраща можливість надати будь-якій послузі персональний зміст.

Global Bilgi Clutch

Ґрунтовний досвід обслуговування клієнтів та власноруч розроблені цифрові рішення для контакт-центру, забезпечують нам конкурентні переваги на локальному ринку, й ми раді анонсувати, що Global Bilgi відзначений серед кращих контакт центрів України 2021 року за версією платформи Clutch.

Clutch – це найбільш згадуваний B2B рейтинговий вебсайт з оглядами компаній, який слугує надійним джерелом перевіреної інформації про бізнеси з усього світу. За допомогою незалежних досліджень та якісної аналітики, ця платформа перевіряє всі відгуки та відзначає найкращі компанії щорічними нагородами Clutch Leader Awards.

Ця платформа – чудова можливість для потенційних клієнтів отримати достовірну інформацію із перших уст від наших минулих та теперішніх замовників. Ми хотіли б подякувати команді Clutch та всім нашим клієнтам, які вже надали  свої відгуки.

Водночас ми заохочуємо всі компанії, які коли-небудь мали можливість співпрацювати з нами, залишити ваші відгуки на нашій сторінці в Clutch. Ось деякі з відгуків, що ми нещодавно отримали: 

Не забувайте, що ви можете  стати нашим наступним цінним партнером. Зв’яжіться з нами сьогодні, щоб дізнатись більше про наші послуги та отримайте персональну пропозицію!

Тетяна Слободянюк

Генеральний директор Global Bilgi

Пов'язані записи
Дайджест від Global Bilgi

Як підвищити ефективність холодних дзвінків у контакт-центрі?

Дайджест від Global Bilgi

Контакт-центр для обдзвона клієнтів: 5 випадків коли вам знадобиться аутсорсинг

Дайджест від Global Bilgi

Замислились про аутсорсинг контакт-центру? Спочатку задайте собі ці 4 питання

Дайджест від Global Bilgi

Global Bilgi успішно представила хмарну платформу для контакт-центрів Sirius на Своє.IT 2024

Підписатися на нашу розсилку та бути в курсі останніх новин