Дізнайтеся більше про наші послуги

Дайджест від Global Bilgi

Компанія Global Bilgi увійшла до переліку кращих контакт-центрів України на версію платформи Clutch

Генеральний директор Global Bilgi Тетяна Слободянюк розповідає про нові шляхи розвитку та недавні досягнення нашої компанії.

З 2008 року наша команда в Україні допомагає партнерам розвиватися, надаючи професійну клієнтську підтримку через послуги аутсорсингу контакт-центру, телемаркетинг та вирішуючи технічні завдання в галузі телефонії. Ми здобули чудовий досвід роботи з компаніями із різних галузей: телекомунікації, авіа та транспорт, фінанси, страхування, роздрібна й онлайн торгівля, енергетика, та не збираємося зупинятися на досягнутому.

Зараз Global Bilgi розширюється на нові ринки та  активно досліджує можливості для залучення ще більшої кількості міжнародних клієнтів. В рамках цьогорічної маркетингової стратегії, ми створили профіль на платформі Clutch, і хотіли б поділитися нашими першими здобутками.

Безсумнівно, контакт-центри  відіграють ключову роль у забезпеченні бездоганного клієнтського досвіду. Ми в Global Bilgi знаємо, що, будь то дзвінок чи інший канал комунікації (онлайн-чат, електронна пошта, месенджери тощо), професійне спілкування з клієнтом – це найкраща можливість надати будь-якій послузі персональний зміст.

Global Bilgi Clutch

Ґрунтовний досвід обслуговування клієнтів та власноруч розроблені цифрові рішення для контакт-центру, забезпечують нам конкурентні переваги на локальному ринку, й ми раді анонсувати, що Global Bilgi відзначений серед кращих контакт центрів України 2021 року за версією платформи Clutch.

Clutch – це найбільш згадуваний B2B рейтинговий вебсайт з оглядами компаній, який слугує надійним джерелом перевіреної інформації про бізнеси з усього світу. За допомогою незалежних досліджень та якісної аналітики, ця платформа перевіряє всі відгуки та відзначає найкращі компанії щорічними нагородами Clutch Leader Awards.

Ця платформа – чудова можливість для потенційних клієнтів отримати достовірну інформацію із перших уст від наших минулих та теперішніх замовників. Ми хотіли б подякувати команді Clutch та всім нашим клієнтам, які вже надали  свої відгуки.

Водночас ми заохочуємо всі компанії, які коли-небудь мали можливість співпрацювати з нами, залишити ваші відгуки на нашій сторінці в Clutch. Ось деякі з відгуків, що ми нещодавно отримали: 

Не забувайте, що ви можете  стати нашим наступним цінним партнером. Зв’яжіться з нами сьогодні, щоб дізнатись більше про наші послуги та отримайте персональну пропозицію!

Тетяна Слободянюк

Генеральний директор Global Bilgi

Пов'язані записи
Дайджест від Global Bilgi

Global Bilgi успішно представила хмарну платформу для контакт-центрів Sirius на Своє.IT 2024

Дайджест від Global Bilgi

Як створити скрипт продажів для операторів колл-центру, що гарантовано працюватиме?

Дайджест від Global Bilgi

Віддалена робота в кол-центрі: як не вигоріти?

Дайджест від Global Bilgi

Вам телефонує клієнт: 8 переваг використання IVR системи від Global Bilgi у вашому бізнесі

Підписатися на нашу розсилку та бути в курсі останніх новин