Дізнайтеся більше про наші послуги

Технології контакт-центру

Що таке VoIP номер телефона для бізнесу?

voip number

В епоху глобалізації бізнесу та тренду на віддалену працю IP-телефонія стає основним засобом комунікації. Сфери клієнтського сервісу та аутсорсингу контакт-центрів використовують VoIP телефонію вже давно. З VoIP номером клієнти можуть комунікувати з компаніями без прив’язки до певного місця розташування, долаючи будь-які географічні бар’єри. Крім того, номери VoIP також забезпечують значну економію коштів, особливо при здійсненні міжміських та міжнародних дзвінків. Пропонуємо розглянути всі переваги, які надає VoIP номер телефона для бізнесу.

Навіщо бізнесу VoIP телефонія?

Сьогодні ринок IP-телефонії оцінюється майже в 50 мільярдів доларів США, прогнози передбачають зростання більш ніж 2 рази до 2032 року – до 109,6 мільярда доларів. Це одна з IT-галузей з найшвидшими темпами зростання. Для бізнесу це означає нові рішення та можливості для реалізації глобальних завдань:

Перенесення потужностей телефонії у хмару

Впровадження VoIP та хмарних АТС дозволяє компаніям знизити витрати на телефонію та обслуговування ІТ-інфраструктури. Підвищена стійкість до відмов, якість каналів зв’язку та безпека провайдерів – все це активізує повну відмову від використання апаратних платформ в інфраструктурі бізнесу.

Інтеграція з іншими системами

VoIP телефоні може бути інтегрована з іншими бізнес-системами, такими як CRM для колл центра, ERP або системи управління зв’язками з клієнтами, що дозволяє автоматизувати процеси комунікації та обробки даних.

Інтеграція з Internet of Things

Інтернет речей використовує протоколи VoIP телефонії для доступу в Інтернет. Це полегшує підключення різноманітних пристроїв до хмари задля ефективної передачі даних. Стають доступнішими хмарні платформи, які забезпечують споживачам та підприємствам легкий доступ до інфраструктури та інформації, потрібної для масштабування бізнесу.

Більша стабільність зв’язку

Технологія 5G, що активно розвивається, має пропускну здатність в кілька разів більше ніж 4G. Перехід на 5G позитивно вплине і на якість зв’язку, оскільки одна із проблем IP-телефонії сьогодні — це затримка сигналу через великий обсяг трафіку всередині мереж, що застаріють. Покоління 5G дозволить зменшити затримку проходження пакетів VoIP та гарантувати безперебійність мережі;

Впровадження штучного інтелекту

Штучний інтелект, використовуючи інструменти автоматизації та голосової аналітики, багаторазово посилює можливості VoIP телефонії та вдосконалює всі аспекти комунікації компаній з клієнтами.

Увага бізнесу також звернена на збільшення багатозадачності VoIP-телефонії: здійснення голосових дзвінків, відеодзвінків, передачі повідомлень, факсів та інших форм комунікації. Таким чином, компанії можуть безперешкодно проводити інтегровані зустрічі з клієнтами або співробітниками з без прив’язки до географічного місця розташування.

Які переваги дає бізнесу VoIP номер телефона?

Що таке VoIP номер телефона по суті? Це віртуальний номер, який працює через Інтернет з використанням технології VoIP (Voice over Internet Protocol). Замість традиційних телефонних ліній VoIP використовує Інтернет для передачі голосової, текстової та відеоінформації. Використання VoIP номер телефона дає численні переваги для бізнесу будь-якого масштабу, від індивідуальних підприємців що часто подорожують, до транснаціональних компаній, підрозділи та клієнти яких можуть бути розкидані по всьому світі! Наведемо основні переваги використання VoIP номера телефона.

Незалежність від географічного розташування

Уявіть велику компанію, головний офіс якої знаходиться в Західній Європі, виробництво в Азії, бек офіс та центр з обслуговування клієнтів в Україні, а клієнти по всьому світі. За звичайної дротової телефонії організувати безперебійну комунікацію було б доволі складно. VoIP номери телефона дозволяють здійснювати обдзвін клієнтів з будь-якої точки світу. Головне, щоб було стабільне підключення до інтернету. Компанія може залучати до роботи кращих спеціалістів з усього світу, та комунікувати з клієнтами з віртуальних номерів, що відповідають їхньому регіону. VoIP номери телефона – це абсолютна глобалізація спілкування!

VoIP номери телефона скорочують витрати на телефонію

Наступною перевагою VoIP номерів є економія коштів. Це не лише економія на поточних витратах на дзвінки (тарифи VoIP телефонії значно нижчі, ніж мобільний зв’язок), але й на необхідності купувати дороге телефонне обладнання. Використовуючи VoIP номери телефона в поєднанні з хмарною платформою кол-центру та віртуальною АТС можна приймати та здійснювати виклики з будь-якого пристрою: смартфона, ноутбука, планшета, персонального комп’ютера тощо. Головне, щоб на ньому можна було встановити програмний телефон, так званий софтфон.

VoIP номери телефона легко інтегруються в систему CRM

Напевно, одна з найголовніших переваг VoIP номерів для бізнесу. Інтеграція VoIP номерів з системами управління взаємодією з клієнтами (CRM) – це важливий крок для оптимізації комунікаційних процесів в бізнесі. Йдеться про:

  • Ідентифікацію клієнтів;
  • Запис даних по кожному дзвінку;
  • Розподіл дзвінків по категоріях;
  • Прискорення обробки звернень;
  • Генерацію звітів тощо.

Інтеграція VoIP номерів з системою CRM підвищує ефективність бізнесу шляхом персоналізації обслуговування та прискорення процесів обробки запитів клієнтів.

VoIP номери телефона це швидка реалізація та масштабованість

Саме так, адже бізнес – це постійна трансформація! З’явився новий підрозділ в компанії, запущено рекламну кампанію в новому регіоні, виникла необхідність розширити штат технічної підтримки – завжди можна придбати додатковий VoIP номер телефона, і не один, а стільки, скільки потрібно. Уявіть стартап, що швидко зростає: додаток, інноваційний пристрій, будь-що. Коли кількість клієнтів швидко зростає, зростають і потреби в обслуговуванні чи техпідтримці. В такому випадку краще за все скористатись послугами аутсорсингу контакт-центру, в якому за допомогою VoIP телефонії й віртуальних номерів можна швидко організувати колл-центр, масштабувати кількість операторів служби технічної підтримки, без необхідності інвестувати в дорогу телефонну інфраструктуру.

Як отримати VoIP номер телефона?

Наразі послуги VoIP телефонії мають великий попит, тому отримати VoIP номер телефона в Україні немає складності. Номери пропонують як найбільші провайдери телекомунікацій, так і численні приватні компанії. Звичайно, для прийому СМС або реєстрації на сайті людина може підключити VoIP номер без абонплати, так би мовити, в тестовому режимі. Але для великої компанії  що потребує стабільних та безпечних послуг телефонії з розширеними функціями, як то IP телефонія для колл центра з FMC, краще звернутись до одного з провідних постачальників послуг.

Провайдери VoIP телефонії в Україні окрім віртуальних номерів надають широкий вибір послуг для бізнесу та пропонують гнучкі тарифи. Отже, ви можете підібрати VoIP номер телефона відповідно до ваших потреб.

VoIP номер телефона: висновки

Обслуговування клієнтів стало надзвичайною необхідністю для розвитку бізнесу. Саме тому розвиток VoIP телефонії набуває надшвидких темпів. Використання VoIP номерів для бізнесу надає багато переваг, від покращення конфіденційності до підвищення професійного іміджу компанії. VoIP номери покращують доступність, і допомагають потенційним клієнтам підтримувати постійний та надійний зв’язок з бізнесом, отримувати інформаційну та технічну підтримку, поліпшувати клієнтський досвід. Ці номери є гнучкими та масштабованими, оскільки вони не прив’язані до пристроїв чи стаціонарних АТС, та дозволяють спілкуватися з будь-ким, хто має підключення до Інтернету. Для великого бізнесу не варто користуватись додатками для отримання віртуального номера, замовляти дешеві або безплатні VoIP номери, оскільки їх функціональність може бути обмеженою. Надійний спосіб отримати VoIP номер телефона – звернутись до провайдера послуг IP телефонії.

About author

Фахівець з маркетингу компанії Global Bilgi
Пов'язані записи
Технології контакт-центру

Мовна аналітика в кол-центрі

Технології контакт-центру

Що таке внутрішня база знань кол-центру?

Технології контакт-центру

Чат-бот для кол-центру: 7 варіантів використання

Технології контакт-центру

Як знизити переадресацію викликів в кол-центрі?

Підписатися на нашу розсилку та бути в курсі останніх новин