Дізнайтеся більше про наші послуги

Управління персоналом

Кар’єрний розвиток: від оператора колл-центру до HR-директора в аутсорсинговому контакт-центрі

Кар’єрний розвиток

Наталія Манько, Директор HR Департаменту Global Bilgi

За останні 8 років я мала можливість піднятися кар’єрними сходами в провідному аутсорсинговому контакт-центрі України Global Bilgi. Почавши роботу як оператор колл-центру, я пройшла шлях до посади HR-директора. Мій шлях є свідченням можливостей для зростання, які існують в нашій компанії, і я сподіваюся надихнути вас на кар’єрні звершення.

Згідно з нашою внутрішньою статистикою, 85% відкритих вакансій в компанії Global Bilgi займають внутрішні кандидати. Це яскраве свідчення того, що ми прагнемо розвивати та просувати своїх співробітників. Тож давайте поговоримо про реальну історією розвитку в аутсорсинговому контакт-центрі, кар’єрні шляхи та можливості зростання, які доступні для тих, хто готовий наполегливо працювати та проявляти ініціативу.

Шлях від оператора колл-центру до HR-директора

Мій шлях в аутсорсинговому контакт-центрі розпочався 8 років тому, коли я почала працювати на посаді оператор колл-центру в Сумах. Після року роботи з абонентами я перейшла у відділ підбору персоналу, де розвинула свої навички залучення талантів на позицію операторів колл-центру, яким власне була сама зовсім нещодавно.

Через кілька місяців я повернулася до операційного відділу на посаду керівника команди, де зосередилася на коучингу та розширенні можливостей своєї команди. Після 3 років роботи в ролі Team Leader, здобувши перемогу у конкурсі на посаду керівника відділу підбору персоналу переїхала до Києва, щоб взяти на себе нову роль.

На своїй нинішній посаді HR Директора я використовую різноманітний досвід і навички, які я розвинула за ці роки. Я пишаюся тим, що є прикладом можливостей для зростання, які пропонує компанія, і з радістю спостерігаю за тим, як інші можуть йти подібним шляхом кар’єрного зростання.

Розвиток внутрішніх кандидатів в Global Bilgi

Однією з найбільших переваг роботи в аутсорсинговому контакт-центрі Global Bilgi є можливість кар’єрного росту та просування всередині компанії. Як я вже згадувала раніше, 85% відкритих вакансій заповнюються внутрішніми кандидатами. Це означає, що якщо ви починаєте працювати як оператор колл-центру або керівником групи (тім-лідером), у вас є реальний шанс перейти на вищу посаду та розвиватися.

Внутрішній кандидат в Global Bilgi має багато переваг. По-перше, ви вже добре розумієте культуру, процеси та системи. Ви знаєте, як все працює і чого від вас очікують. По-друге, у вас є досвід успішної роботи в компанії. Ваші керівники знають ваші сильні та слабкі сторони і можуть поручитися за вашу роботу. Нарешті, ви маєте доступ до широкої мережі колег і наставників, які можуть підтримати ваш ріст і розвиток в нашому контакт-центрі.

Школи розвитку та стажування оператора колл-центру

Одним із ключових способів розпочати кар’єрне зростання в Global Bilgi є наша програма розвитку та стажування, що дозволяє «прокачати» навички роботи в колл-центрі та інші здібності. Ми пропонуємо різноманітні стажування, які надають цінний досвід та навчання у різних сферах, таких як операційна діяльність, підбір персоналу, навчання та розвиток, тощо. Наші стажування розроблені таким чином, щоб забезпечити практичне навчання, наставництво та можливості для налагодження зв’язків. Після завершення стажування, стажери часто отримують більше переваг при участі у внутрішніх конкурсах на відкриті позиції, оскільки спектр їх знань на багато різноманітніший.

Окрім програми стажування для операторів колл-центру, у нас також є школи розвитку, Школа тім-лідерів, Школа тренерів, Школа PRM, які пропонують можливості для подальшого розвитку, щоб допомогти співробітникам рости та просуватися всередині компанії. Наші школи розвитку включають різноманітні курси та програми, такі як тренінги з лідерства, ораторське мистетство, стратегічне мислення. Ці програми покликані допомогти людям здобути навички та знання, необхідні для досягнення успіху на їхніх поточних посадах, а також підготувати їх до майбутніх кар’єрних можливостей у компанії. Ми заохочуємо всіх співробітників скористатися цими програмами та інвестувати у власний кар’єрний розвиток.

Процес проведення внутрішніх конкурсів для працівників колл-центру

Коли в Global Bilgi відкривається внутрішня вакансія, як правило, відбувається оголошення про неї всім співробітникам, надаючи детальний опис роботи і вказуючи необхідні кваліфікацію та досвід. Зацікавлені працівники колл-центру можуть подати заявку на участь у конкурсі, надіславши резюме та супровідний лист із зазначенням своєї кваліфікації та поясненням, чому вони вважають, що є найкращим кандидатом на цю посаду.

Після отримання заявок відділ підбору персоналу розглядає їх і відбирає кандидатів для співбесіди згідно необхідних вимог. Ці співбесіди проводяться за участю рекрутерів та керівників і можуть містити не тільки оцінку навичок а, й інші завдання, пов’язані з майбутньою роботою. Після завершення співбесід обирається найкращий кандидата на посаду на основі його кваліфікації, досвіду та відповідності культурі компанії. Всі ці критерії зазначені в профілі кандидата, згідно якого і відбувається оцінка всіх учасників конкурсу.

Цілі та планування розвитку в контакт-центрі

Для того, щоб рости і розвивати свою кар’єру, важливо мати чітке уявлення про свої професійні цілі та прагнення. Витратьте час на роздуми про те, що вас мотивує, чим ви захоплені і де ви бачите себе в майбутньому. Після того, як ви визначитеся з напрямком своєї кар’єри, почніть вивчати можливості, доступні в компанії.

Поговоріть зі своїм керівником або представником HR відділу про ваші кар’єрні цілі та попросіть їх про підтримку у визначенні потенційних шляхів розвитку кар’єри в контакт-центрі. Скористайтеся програмами навчання та розвитку, а також можливостями наставництва та нетворкінгу. Не бійтеся брати на себе нові виклики та обов’язки, навіть якщо вони, на перший погляд, можуть виглядати складними. Пам’ятайте, що зростання вимагає виходу із зони комфорту та зважених ризиків.

Висновки

Мій шлях в аутсорсинговому контакт-центрі є свідченням реальних можливостей, які існують для зростання та розвитку в нашій компанії. Професія оператор колл-центру має перспективи для зростання як всередині компанії, так і за її межами. Я сподіваюся, що моя історія надихнула інших скористатися багатьма доступними для них кар’єрними можливостями та реалізувати власні мрії в нашій та інших організаціях.

Global Bilgi прагне розвивати та просувати своїх співробітників, а також пропонує широкий спектр програм, стажувань та шкіл розвитку для підтримки їхнього зростання, забезпечуючи динамічне та повноцінне робоче місце, яке дає змогу нашим працівникам повністю розкрити свій потенціал.

Я заохочую всіх, хто працює в аутсорсинговому контакт-центрі, досліджувати безліч доступних можливостей, приймати нові виклики та продовжувати рости і розвиватися як професіонали. Разом ми зможемо досягти дивовижних результатів і побудувати майбутнє, сповнене можливостей та успіху.

Пов'язані записи
Управління персоналом

WFM софт для кол-центру: автоматизація управління персоналом

Управління персоналом

Workforce Management і його роль в кол-центрі

Управління персоналом

Як підтримувати співробітників у складні часи?

Управління персоналом

Внутрішній найм: впровадження кращих практик пошуку талантів всередині компанії

Підписатися на нашу розсилку та бути в курсі останніх новин