Дізнайтеся більше про наші послуги

Дайджест від Global Bilgi

Два кейси Компанії Global Bilgi увійшли до фіналу European Contact Centre & Customer Service Awards 2022!

European Contact Centre & Customer Service Awards 2022

Маємо чудові новини! Цього року аутсорсинговий контакт-центр Global Bilgi бере участь у конкурсі «European Contact
Centre & Customer Service Awards 2022
», фінальна церемонія нагородження якого пройде 22
листопада в місті Лондон.

Наша компанія представила два кейси у номінаціях: «Best Crisis
Management Approach» (разом з проєктом lifecell) та «Best BPO Partnership» (разом з
проєктом Glovo). Наразі вже відомі результати відбору учасників й обидва наші кейси
потрапили до списку фіналістів у своїх номінаціях!


Щиро вдячні проєктним командам та Партнерам за чудову роботу! Це велика честь бути
представленими серед кращих компаній Європейського континенту та розповісти про
труднощі, непрості рішення та здобутки на наших проєктах. Також дякуємо командні
Ukrainian Contact Center Association Int. – UCCAI за запрошення долучитися до конкурсу.


Ми обов’язково розповімо про подальший перебіг конкурсу та його фінальні результати.
Також, чекайте на більше інформації про зміст конкурсних кейсів, тож слідкуйте за
сторінками Global Bilgi у соцмережах!

Дайджест від Global Bilgi
Пов'язані записи
Дайджест від Global Bilgi

Global Bilgi успішно представила хмарну платформу для контакт-центрів Sirius на Своє.IT 2024

Дайджест від Global Bilgi

Як створити скрипт продажів для операторів колл-центру, що гарантовано працюватиме?

Дайджест від Global Bilgi

Віддалена робота в кол-центрі: як не вигоріти?

Дайджест від Global Bilgi

Вам телефонує клієнт: 8 переваг використання IVR системи від Global Bilgi у вашому бізнесі

Підписатися на нашу розсилку та бути в курсі останніх новин

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *