Дізнайтеся більше про наші послуги

Дайджест від Global Bilgi

Два кейси Компанії Global Bilgi увійшли до фіналу European Contact Centre & Customer Service Awards 2022!

European Contact Centre & Customer Service Awards 2022

Маємо чудові новини! Цього року аутсорсинговий контакт-центр Global Bilgi бере участь у конкурсі «European Contact
Centre & Customer Service Awards 2022
», фінальна церемонія нагородження якого пройде 22
листопада в місті Лондон.

Наша компанія представила два кейси у номінаціях: «Best Crisis
Management Approach» (разом з проєктом lifecell) та «Best BPO Partnership» (разом з
проєктом Glovo). Наразі вже відомі результати відбору учасників й обидва наші кейси
потрапили до списку фіналістів у своїх номінаціях!


Щиро вдячні проєктним командам та Партнерам за чудову роботу! Це велика честь бути
представленими серед кращих компаній Європейського континенту та розповісти про
труднощі, непрості рішення та здобутки на наших проєктах. Також дякуємо командні
Ukrainian Contact Center Association Int. – UCCAI за запрошення долучитися до конкурсу.


Ми обов’язково розповімо про подальший перебіг конкурсу та його фінальні результати.
Також, чекайте на більше інформації про зміст конкурсних кейсів, тож слідкуйте за
сторінками Global Bilgi у соцмережах!

Дайджест від Global Bilgi
Пов'язані записи
Дайджест від Global Bilgi

Як підвищити ефективність холодних дзвінків у контакт-центрі?

Дайджест від Global Bilgi

Контакт-центр для обдзвона клієнтів: 5 випадків коли вам знадобиться аутсорсинг

Дайджест від Global Bilgi

Замислились про аутсорсинг контакт-центру? Спочатку задайте собі ці 4 питання

Дайджест від Global Bilgi

Global Bilgi успішно представила хмарну платформу для контакт-центрів Sirius на Своє.IT 2024

Підписатися на нашу розсилку та бути в курсі останніх новин