Дізнайтеся більше про наші послуги

Клієнтський досвід

Аутсорсинг бізнес-процесів як інструмент оптимізації витрат

BPO picture

Чому ми вирішили розглянути аутсорсинг бізнес-процесів з точки зору оптимізації витрат? На це є декілька основних причин. По-перше, це глобальний економічний тренд на підвищення ефективності, яскравим проявом якого є автоматизація бізнес-процесів RPA. По-друге, це наше життя в епоху змін, які вимагають від бізнесу постійної адаптації. І якраз аутсорсинг є одним з інструментів оперативної трансформації бізнес-процесів під реалії, що змінюються. Отже, давайте розглянемо, що таке BPO, і які переваги дає аутсорсинг бізнес-процесів.

Що таке Business Process Outsourcing (BPO)?

За даними Deloitte в 59% випадків компанії вдаються до аутсорсингу бізнес-процесів задля контролю та зниження витрат. Якщо розглядати аутсорсинг під кутом оптимізації, то найбільш коректним буде таке визначення:

Business Process Outsorsing (BPO) – це бізнес-практика з передачі певних функцій (виробничих, сервісних, інформаційних, фінансових, логістичних, управлінських та ін.) або бізнес-процесів (організаційних, фінансово-економічних, виробничо-технологічних, маркетингових) зовнішній організації, що володіє необхідними для цього ресурсами на основі довгострокової угоди з метою зменшення витрат компанією-замовником.

На практиці аутсорсинг бізнес-процесів має на меті підвищення якості кінцевих товарів/послуг, а тим самим і збільшення прибутків компанії шляхом залучення в операційний ланцюжок фахівців/професіоналів, які мають кращі компетенції, ніж розвинені всередині компанії. Наведемо два приклади:

  1. стартапам часто доводиться передавати функції бек-офісу та фронт-офісу на аутсорсинг, тому що у них немає ресурсів для розвитку робочої сили та функцій підтримки для їх виконання всередині компанії.
  2. велика, усталена компанія, може вирішити передати на аутсорсинг послуги кол-центру, якщо аналіз покаже, що обслуговування клієнтів штатом професійних операторів підвищить якість сервісу та зменшить витрати.

Види BPO: горизонтальний vs. вертикальний аутсорсинг бізнес-процесів

Горизонтальний BPO і вертикальний BPO — це два типи різних стратегій аутсорсингу бізнес-процесів, які компанія може передавати на виконання зовнішньому постачальнику послу.

Горизонтальний BPO

Горизонтальний аутсорсинг бізнес-процесів передбачає передачу на аутсорсинг непрофільних функцій або процесів, які є загальними для різних галузей чи підприємств. Наприклад, багато компаній надають свої функції технічної підтримки, аутсорсинг кол-центру, аудит, аутсорсинг HR або аутстафінг спеціалізованим постачальникам послуг, які можуть виконувати ці функції ефективніше та рентабельніше, ніж компанія могла б самостійно. Горизонтальний аутсорсинг може допомогти компанії знизити витрати, підвищити ефективність і зосередитися на своїх основних компетенціях.

Вертикальний BPO

Вертикальний аутсорсинг, з іншого боку, передбачає передачу на аутсорсинг конкретних бізнес-функцій або процесів, які є унікальними для певної галузі чи ринку. Наприклад, фармацевтична компанія може передати розробку ліків або клінічні випробування спеціалізованим контрактним дослідницьким організаціям, які мають досвід і ресурси для більш ефективного виконання цієї діяльності. Або IT- компанія може передати на аутсорсинг розробку певного виду програмного забезпечення.

Вертикальний аутсорсинг може допомогти компаніям отримати доступ до спеціалізованого досвіду, зменшити ризики та підвищити свою конкурентоспроможність на конкретних ринках.
Зрештою, вибір між горизонтальним і вертикальним аутсорсингом залежить від конкретних бізнес-цілей компанії, галузі та конкурентного середовища.

Переваги BPO для бізнесу

Світові кризи змушують компанії перебудовувати алгоритми роботи в умовах турбулентності. Аутсорсинг бізнес-процесів вже став невід’ємною частиною ведення бізнесу у всьому світі, оскільки компанії можуть отримати компетентне обслуговування, заощадити час та помітно оптимізувати витрати.

Найчастіше на аутсорс віддають управління фінансами, персоналом, маркетингом, юридичний супровід організацій та аутсорсинг контакт-центру. Серед українських компаній дуже популярна також передача функцій, пов’язаних з інформаційними технологіями та управлінням корпоративними інформаційними системами. Отже, які переваги має аутсорсинг бізнес-процесів?

Загалом аутсорсинг бізнес-процесів надає такі переваги:

Скорочення операційних витрат

Віддати операційно-адміністративні функції на аутсорсинг завжди дешевше, ніж виконувати їх усередині компанії, особливо якщо йдеться про великий бізнес. Передавши деякі роботи, ви сплачуєте одразу за пакет послуг, не наймаючи при цьому окремих співробітників.

До того ж для аутсорсингової компанії те, чим вона займається, є її основним бізнесом – відповідно, вона буде зацікавлена в тому, щоб забезпечити клієнтам найвищий рівень обслуговування. Заощаджені за допомогою аутсорсингу ресурси можна перенаправити на розвиток основного бізнесу компанії.

Збереження компактної структури компанії

Чим більше функцій передано на виконання підрядникам, тим менше вам потрібно штатних співробітників.

Таким чином, використовуючи аутсорсинг бізнес-процесів, ви можете зберегти компактну та гнучку структуру компанії, а також економити на дорогій інфраструктурі (офісі, обладнанні, програмному забезпеченні та ін.).

Використання інноваційних технологій

Великі компанії не завжди встигають за швидким технологічним розвитком. Для використання систем автоматизації та роботизації бізнес-процесів (RPA), хмарних сервісів або сучасного обладнання для оптимізації певних процесів, краще звернутись до аутсорсингової компанії з високим рівнем технологічного забезпечення.

Це дозволить користуватися перевагами нових технологій та удосконалювати роботу за менших витрат.

Спрощення виконання проєктних задач

Для кожної компанії настає момент, коли потрібно виконати завдання, з яким вона раніше не стикалася. Наприклад, запустити мережеву маркетингову кампанію, провести аудит або маркетингове дослідження, розробити програмне забезпечення тощо.

В такому випадку простіше, дешевше, швидше буде скористатися послугами експертів. Кінцевий результат при використанні кваліфікованого підрядника буде якіснішим.

Аутсорсинг бізнес-процесів в разі кризових ситуацій

Використання аутсорсингу як запасного плану є особливо актуальним для великих організацій. Наприклад, у компанії є кол-центр, який забезпечує 24-годинну підтримку клієнтів. Припустимо, що з якихось причин його функціонування тимчасово призупинено.

Аутсорсинг контакт-центру дасть можливість продовжувати забезпечувати безперервну роботу з клієнтами. Також і будь-яка інша компанія має мати список підрядників на аутсорсингу, які зможуть взяти на себе тимчасове виконання частини функцій у разі непередбачених обставин.

Кожна компанія може оптимізувати свої бізнес-процеси та значно знизити витрати за допомогою аутсорсингу. Для цього потрібно з’ясувати, які функції потрібно контролювати самостійно, а які можна делегувати підрядникам.

Досвід Global Bilgi в галузі BPO

Вашому бізнесу варто оцінити переваги та можливості використання аутсорсингу бізнес-процесів від Global Bilgi, якщо ви ставите собі такі питання:

  • Як зекономити на другорядних функціях компанії?
  • Як витрачати менше ресурсів та часу на підтримку операційної діяльності?
  • Чи потрібна мені така кількість співробітників?
  • Чи можна керувати другорядними процесами швидше та ефективніше?

Ми маємо 15-річну експертизу в наданні першокласного аутсорсингу бізнес-процесів в і розуміємо складні потреби бізнесу в різноманітних галузях. Незалежно від того, чи працюєте ви у сфері послуг, фінансів, технологій, телекомунікацій чи будь-якому іншому секторі, наш вертикальний підхід BPO гарантує, що галузеві рішення ідеально відповідають вимогам вашого бізнесу.

Чому варто замовити аутсорсинг бізнес-процесів у нас?

Пріоритет на досконалість при зменшенні витрат

Розгляд вартості є невіддільною частиною будь-якого бізнес-рішення. Global Bilgi розуміє тонкий баланс між економічною ефективністю та якістю послуг. Використовуючи ефект масштабу та оптимізацію процесів, ми пропонуємо економічно-ефективні рішення без шкоди для досконалості.

Спектр послуг

аутсорсинг контакт-центру
Аутсорсинг бізнес-процесів включає широкий спектр послуг, що далеко не обмежаний контакт-центром чи бек-офісом

Ви можете замовити у нас маркетингові дослідження, аудит, аутсорсинг бек-офісу, аутсорсинг рекрутингу, послуги аутстафінгу, IT-розробку та автоматизацію бізнес-процесів.

Незалежно від того, чи йдеться про підтримку клієнтів, технічну допомогу чи функції бек-офісу, Global Bilgi надає широкий спектр послуг. Наш комплексний підхід BPO дозволяє підприємствам оптимізувати різні операції під одним дахом, сприяючи ефективності та згуртованості.

Підтримка клієнтів різними мовами

Ми є провідною міжнародною компанією з великим досвідом надання послуг аутсорсингу контакт-центрів. З 2008 року ми зосередились на високоякісних послугах аутсорсингу контакт-центрів для найбільших міжнародних клієнтів з різних галузей.

Ми як ніхто інші розуміємо, що в глобалізованому бізнес-середовищі мова ніколи не повинна бути перешкодою. Команда Global Bilgi володіє багатьма мовами, пропонуючи всебічну підтримку (аутсорсинг технічної підтримки, підтримку у соцмережах, e-mail підтримку) щоб обслуговувати ваших клієнтів підвищуючи їхню задоволеність і охоплення ринку.

Постійне вдосконалення

Global Bilgi підтримує культуру постійного вдосконалення. Регулярні оцінки, цикли зворотного зв’язку та активні коригування гарантують, що ваші процеси аутсорсингу залишатимуться гнучкими, ефективними та відповідатимуть найкращим галузевим практикам.

Підтримка на всіх етапах співпраці

Від початкової консультації до безперебійного виконання процесів аутсорсингу Global Bilgi надає комплексну підтримку. Наш комплексний підхід гарантує, що ви можете зосередитися на своїй основній бізнес-компетенції, довіряючи свої потреби в аутсорсингу компетентним виконавцям.

Відчуйте трансформаційну силу Business Process Outsorsing (BPO) з Global Bilgi, де досконалість зустрічається з інноваціями. Підніміть свої бізнес-процеси на нову висоту – зв’яжіться з Global Bilgi сьогодні, щоб розкрити свій бізнес-потенціал!

Пов'язані записи
Клієнтський досвід

Що таке клієнтський досвід, та 6 метрик для його вимірювання

Клієнтський досвід

Що таке додаткові продажі та перехресні продажі?

Клієнтський досвід

Як підвищити коефіцієнт конверсії у вихідному кол-центрі?

Клієнтський досвід

Чому стандарт ISO 2700 важливий для аутсорсингу кол-центру?

Підписатися на нашу розсилку та бути в курсі останніх новин