Дізнайтеся більше про наші послуги

Клієнтський досвід

Чому стандарт ISO 2700 важливий для аутсорсингу кол-центру?

call center security

У динамічному світі бізнесу компанії постійно шукають шляхи покращення своїх послуг. Аутсорсинг кол-центрів задля обслуговування дзвінків став популярною стратегією для ефективного управління взаємодією з клієнтами. Безпека та якості цих послуг є наріжним каменем. Чому   сертифікати ISO, такі як ISO 27001 та OHSAS 18001:2007 є надважливими при бізнес аутсорсингу, такому як послуги кол-центру? В рамках даного матеріалу даємо відповідь на це, та інші питання щодо міжнародних стандартів інформаційної безпеки.

Що таке сертифікація ISO?

ISO (International Organization for Standardization) – це серія міжнародних стандартів, що була розроблена неурядовою організацією зі стандартизації. Ці стандарти охоплюють майже всі аспекти технологій і виробництва. Основна мета ISO – сприяння стандартизації та забезпечення міжнародного співробітництва у галузі стандартизації. Ідея створення ISO виникла з необхідності розробки та затвердження міжнародних стандартів, які допомогли б сприяти торгівлі та обміну технологіями між різними країнами та організаціями

Простими словами ISO – це сукупність процедур, методик, протоколів, планів, звітів та інших задокументованих процесів, об’єднаних у систему, з метою зробити результат  роботи компаній якісним, а також удосконалювати цю якість надалі.

Особливу цінність стандартам ISO надає їх гнучкість, яка дозволяє компаніям впроваджувати покращення, забезпечуючи найвищий рівень якості та безпеки.

Навіщо кол-центрам потрібна сертифікація ISO?

Щоб краще зрозуміти відповідь, задайте собі питання: чи витратили б ви гроші на новий прилад, якби він не відповідав усім вимогам якості та безпеки? Не хочеться наражатись на небезпеку, правда? Ось чому підприємства віддають перевагу співпраці з компаніями, сертифікованими ISO.

Сертифікати ISO підтверджують, що організація дотримується норм, встановлених органом із розробки стандартів. Цей орган складається з представників різних національних організацій зі стандартизації.

Сертифікат ISO для кол-центру може бути важливим для підтвердження відповідності його процесів міжнародним стандартам якості. Це допомагає підвищити довіру клієнтів, покращити якість обслуговування та оптимізувати процеси управління.

Сертифікація ISO 27001: захист інформаційної безпеки

Тепер давайте дізнаємось, що означає сертифікація ISO 27001 і які процеси вона контролює.

Сертифікація ISO 27001: визначення

ISO 27001 – це всесвітньо визнаний стандарт, який фокусується на системах управління інформаційною безпекою (ISMS). Простіше кажучи, ISO 27001 це стандарт, що встановлює набір заходів та процедур для захисту конфіденційності, цілісності та доступності інформації, а також для управління ризиками в контексті клієнтських даних.

Що контролює сертифікат ISO 27001?

Сертифікат ISO 27001 контролює систему управління інформаційною безпекою в організації. Він забезпечує впровадження та дотримання стандартів і вимог щодо захисту конфіденційності, цілісності та доступності інформації, а також управління ризиками. Від методів шифрування до контролю доступу – він гарантує, що ваші дані залишаються конфіденційними, цілими та доступними лише тим, хто має на це право.

OHSAS 18001:2007 – безпечне та здорове середовища кол-центру

OHSAS 18001:2007 є стандартом системи управління охороною праці та безпекою на роботі. В контексті контактних центрів обслуговування клієнтів, цей стандарт визначає вимоги та процеси, спрямовані на забезпечення безпеки та здоров’я працівників кол-центрів. Він включає такі аспекти, як ідентифікація ризиків для здоров’я, впровадження профілактичних заходів, навчання персоналу та виконання вимог законодавства з питань охорони праці.

Роль ISO 27001 в аутсорсингу кол-центрів

Аутсорсинг контактного центру та будь-яких його процесів, від аутсорсингу бек-офісу до ведення клієнтської бази, передбачає довіру зовнішньому партнеру у взаємодії з вашими клієнтами. ISO 27001 діє як знак якості, гарантуючи, що ваш партнер у сфері аутсорсингу бізнес процесів дотримується найвищих стандартів безпеки та конфіденційності інформації. Ось чому сертифікат ISO 27001 має значення для call центр аутсорсингу:

ISO 27001 це підвищені заходи безпеки

ISO 27001 вимагає захищеної структури для збереження даних. Якщо підрядна організація з аутсорсингу послуг кол-центру має сертифікат ISO 27001, це означає, що вони впровадили суворих заходів для захисту ваших даних від потенційних загроз.

ISO 27001 це довіра клієнтів

Наявність сертифікації  підвищує довіру ваших клієнтів. Вони повинні знати, що компанія, якій ви передаєте функції обслуговування, має сертифікат ISO 27001. Це гарантує вашим клієнтам, що їх інформація знаходиться в надійних руках, сприяючи відчуттю надійності та авторитетності вашого бізнесу.

ISO 27001 це забезпечення безперервності обслуговування

Якщо справа стосується технічної підтримки клієнтів, важливо надавати безперервний процес обслуговування. ISO 27001 допомагає встановлювати плани неперервності бізнесу та швидкого відновлення після кризових випадків. Це означає, що партнер зі служби технічної підтримки розуміє фізичні та мережеві загрози, з якими стикаються системи збереження даних, та забезпечує безперебійне обслуговування вашим клієнтам.

ISO 27001 це дотримання законодавства

Стрімкий розвиток технологій та збільшення обсягів цифрових даних призводять до частих змін норм з питань захисту даних. Сертифікат ISO 27001 допомагає контактним центрам зберігати відповідність вимогам законодавства. Це не лише захищає ваш бізнес, але й гарантує, що дані ваших клієнтів обробляються відповідно до законодавчих вимог.

Послуги вихідних контакт-центрів та сертифікація ISO

Сертифікація ISO для контактних центрів, що обробляють вихідні дзвінки, має велике значення з кількох причин. По-перше, сертифікація підтверджує відповідність контактного центру міжнародним стандартам безпеки та якості, що є важливим для клієнтів та партнерів. По-друге, наявність сертифікату ISO може бути конкурентною перевагою, яка допомагає привернути нових клієнтів та зберегти існуючих, показуючи високий рівень стандартів обробки даних і обслуговування клієнтів.

Сертифікат ISO 27001 для кол-центру: висновки

Для компаній, що надають аутсорсинг продажів, техпідтримки або будь-які інші аутсорсингові послуги через кол-центр, сертифікація ISO, особливо ISO 27001 і OHSAS 18001:2007, є основою надійних відносин зі своїми замовниками. Вони створюють умови для безпечного управління інформацією та добробуту працівників. Тож, наступного разу, коли ви розглядатимете можливість аутсорсингу послуг колл-центру, звертайте увагу на наявність цих сертифікатів. Вони є ознакою якості в світі, де довіра клієнтів та безпека їхніх даних йдуть поруч.

About author

Фахівець з маркетингу компанії Global Bilgi
Пов'язані записи
Клієнтський досвід

З чого складається ціна послуг аутсорсингу контакт-центру Global Bilgi

Клієнтський досвід

Що таке клієнтський досвід, та 6 метрик для його вимірювання

Клієнтський досвід

Що таке додаткові продажі та перехресні продажі?

Клієнтський досвід

Як підвищити коефіцієнт конверсії у вихідному кол-центрі?

Підписатися на нашу розсилку та бути в курсі останніх новин